TENNIS en SPORTNIEUWS
info@tcdeheide.be
LAARNE
RSS Feed
Hier komen allerlei interessante weetjes en verslagjes. Iedereen mag zijn bijdrage leveren. Bepaalde nieuwtjes zijn verpakt in 'blog'vorm en u kunt altijd reageren via de link 'uw mening'.
Clubnieuws

TC De Heide leerde reanimeren en defibrilleren

Een aantal bestuursleden en vrijwilligers volgde een door het Rode Kruis georganiseerde opleiding "reannimatie en defibrillatie" en kreeg hiervoor het door het Rode Kruis verleende label.

TC De Heide bestaat 30 jaar

2017 was een jubileumjaar. Onze club bestaat 30 jaar.
Drie decennia lang wil deze sportvereniging mensen van Laarne en omgeving aan een democratische prijs de kans geven om een steeds populairdere sport te beoefenen waarbij het accent ligt op het recreatieve.

Het aantal leden is sinds de oprichting fel gestegen en blijft ook elk jaar stabiel. Het maxium voorziene en praktisch haalbare aantal wordt ieder jaar probleemloos gehaald. Dit is een stimulans voor het bestuur om op die ingeslagen weg voort te gaan.

Dit zesde lustrum vierden we dan ook op zaterdag 1 juli met een receptie en etentje waarop alle leden uitgenodigd waren.
Alle aanwezigen waren vol lof over de organisatie.